Khamis, Jun 9

Assalamualaikum n slmt pagi buat semua sahabat blogger..
Syukur kepadamu YA ALLAH krn masih memberi kita peluang utk terus menikmati keindahan alam ciptaanNya ini...
ALHAMDULILLAH...

Sungguh cepat masa berlalu...
Pejam celik pejam celik dh nak habis cuti sekolah.. Kesian anak2 tak sempat pun nk bawak diaorang p jalan2 makan angin.. Sori anak2 ku ye...

Nak buat camane dh terlalu sibuk dengan kenduri kendara...
4 jun, rombongan ke Baling... Majlis Pertunangan adikku...
# Kesian yg duk kt belakang tu (x brp nk nmpak) bila yg tggi2 duk kt depan.. hehe kesilapan teknikal.. Kelam kabut campur kecut perut.. Maklum la jd kepala nk masuk rumah org... (dh xde mak ayh la katakan).

















~ Selesai sudah 1 step.. Step seterusnya aku harap sangat2 la abang2 n kakak2 ku blh datang. huhu.. kesian aku.. Ada lg sorang yg belum berpunya (shaherman).. Yg pompuan tak jadi masalah, pihak lelaki yg datang..
Apakah aku lg yg akn jd kepala rombongan meminang..???? Oh tidakkkkkkkk...

Hujung minggu ni pun ada agenda yg tersendiri... Adik ipar aku pulak yg nak kahwin... huhu..
Apa2 pun tahniah buat korang2 yg terlibat.. Apa yg penting kerjasama... hehe..
Maksud aku, kerjasama dalam mempertahankan hubungan kalian.. Alam pertunangan byk dugaannya.. Tapi, bila dh kahwin lagiiiiiii la byk dugaannya...

Kalau time tunang ni pun dh tak boleh nak handle, camane dengan alam rumahtangga yg realiti nanti..
Buat adik n bakal adikku, jgn lupa perbanyakkan doa semoga dipermudahkan segala urusan dlm hidup ini..
Andai betul inilah jodoh kalian, aku sebagai kakak sentiasa berdoa semoga jodoh kalian akan kekal hingga hujung nyawa... AMINNNNN....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin