Ahad, Ogos 15

Berinternet Everywhere...

Saje nak mengisi masa yg terluang ni dgn membebel sikit pasal pentingnya IT..
Aku ni bukannya pandai sangat.. Tapi disebabkan dunia skrg memerlukan IT, aku mesti merebut peluang yg ada utk belajar mendalami dunia IT ni..

Segala2nya aku belajar sendiri je.. Bergurukan PAK GOOGLE...
Aku lakukan tu semua agar diriku ini tidak dicop sebagai ketinggalan zaman..
Walaupun aku tinggal jauh di pedalaman, tapi aku memang bertekad utk mengajar anak2 ku betapa pentingnya internet utk hidup di dunia sekarang ni...

Aku ingat lagi masa mula2 nk guna internet, teringin nak pakai broadband, tapi tak boleh... Hanya streamyx je yg boleh digunapakai.. Maklumlah kampungggggggg...

Nak pakai hanset pun hny celcom je yg boleh digunakan.. Yang lain hampeh la jawabnye.. takde line... he he..

Tapi sekarang ni rasanya cam nak cuba la broadband celcom sbb murah je, RM48 sebulan... Senang ckt blh berinternet di mana2 yg kita nak.. Boring le asyik duk kt dlm rumah je.. Kalau ada broadband boleh usung laptop berinternet kat tepi sungai ke... mesti seronok kan..!!

Aman dan damai....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin