Khamis, Ogos 5

Sukar Dapat Zuriat...??



Dah masuk hari yg ke-5 dlm bulan Ogos ni.. Makin lama makin cepat pulak rasanya masa berlalu... Makin cepat jua lah kita dimamah usia. Takut rasanya...

Dalam post kali ni saya nak berkongsi dengan semua tentang maklumat yg saya temui dalam sebuah forum ni,..
Kalau saya masuk je forum ni, rasanya tak cukup sehari duk menggeledah maklumat kat dalam tu..

Macam2 yg kita boleh dapat...

Ok lah... Berbalik kepada cerita yg nak saya kongsikan ni...

Setiap orang yg berkahwin, pasti inginkan cahayamata atau zuriat sebagai penyeri dalam keluarga.
Semua org tahu betapa pentingkan anak-anak dalam hidup kita..


Cuba baca apa yg saya copy n paste dari forum tersebut..
"suppliment jugak...sebelum makan suppliment ni pernah gak makan gamogen... untuk tenaga dalm 3 botol gak la abis... ok jugak gamogen ni.... tapi ramai gak yang makan USANA ni pastu pregnant.. sebab dalam dia mengandungi banyak mineral termasuk folid asid... bukan nak promote cuma nak bagitau je la apa suppliment yang pernah ambik... berani cuba sebab doc pakar yang cadangkan... yang penting rezeki di tangan Allah... dan yang paling saya percaya kena jaga pemakanan yang betul hari2...sebab doc tu asyik berleter pasal pemakanan... walaupun i yang slim ni, tetap kena leter... tapi betul dia cakap, walaupun nampak kurus, kadang2 kolestrol boleh tinggi..ingat lagi dia kata 'orang kita ni makan macam dah tak dapat makan esok hari, makan sepuas hati'"
Kalau sape2 nak baca selanjutnya boleh rujuk kat sini.
Mungkin maklumat ni  boleh memberi manfaat kepada sesapa yang memerlukannya..
Inilah rupanya produk USANA yg saya maksudkan tu...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin