Jumaat, Januari 7

DAH TERLAMBAT KE AKU NI...????

Hari ni dh masuk 7 hrbln.. Maknanya dah seminggu kita berada dalam tahun baru 2011. Bagi yg lahir pada bulan Januari dah bertambah lagi la usia kita.. (saya belum lagi, he he.. )



Walaupun dah seminggu berlalu, rasanya masih belum terlambat utk saya ucapkan SELAMAT TAHUN BARU buat semua..
Semoga kita akan menjadi insan yang lebih baik dari tahun sebelumnya. Semoga azam yang kita tanam dapat dilaksanakan sepenuhnya..

Dah seminggu saya tak boleh nak online. Talian internet takde. Bil tiap2 bulan bayar,tak pernah pun tertunggak. Tapi masalah ni la yg paling saya geram..

Dah masuk tahun baru pun, masih ada yg tak tanam azam utk jadi insan yg lebih baik..
Masih ada lg yg duk curi kabel telefon utk cari kesenangan dgn cara yg mudah, masalahnya byk mendatangkan musibah pada orang lain.. termasuk lah saya ni... eeeee geramnyaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin