Khamis, Januari 13

Meminang Oh Meminang...

4 hbln 2...Trip ke Teluk intan...
Pengalaman baru buat aku. Apa taknya nak pergi meminang tanpa kehadiran orang tua di sisi. Excited tu tetap ade sbb tak sabar nak dapat adik ipar baru..

Tapi, aku harap sgt mudah2an kak ani ku boleh ikut serta rombongan kami... (padahal 2 buah keta je..) he he..
Kalau dia ada takdelah aku sebagai wakil yg tertua.. Camne ni, kecut gak perut ni.. Buatnya family bakal adik ku tu yg byk adatnya, mati lah aku... oh tidakkkkkkkkkkkkkk...

YA ALLAH SEMOGA SEMUANYA BERJALAN LANCAR... YG PENTING KEDATANGAN KAMI NANTI AKAN DITERIMA ... EEEEEEEEE TAKUTNYA...

Barang hantaran pun aku tak buat lagi.. Nak buat awal2 aku takut nanti dikerjakan si hero n si heroin ku .


Bab yg paling susah adalah sirih junjung... camne la nk buat tu.. eeee serabut gak bila duk pikir ni..
Nasib baik la ade pak google ni... Semuanya cantik2 diaorg gubah, tp yg jd masalahnya pandai ke aku nk gubah nnti... aku ni bukannya jenis yg kreatif n inovatif... ish ish ish...




aduh,,, yg atas tu rase cam senang ckt la.. tp x tau la blh buat ke tak ni.
Ape2 pun belum cuba belum tau kan... Aku mesti try, silap2 hancur dulu daun sireh tu baru jd..
nasib lerrrr..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin