Khamis, Julai 15

JOM SERBU WAYANG...

Hari ni hubbyku nak bawak anak2 tengok cerita hantu, MANTRA... Jom la kita serbu panggung wayang hari ni. Walaupun babyku masih kecik, aku tetap nak ikut gak. Mana boleh duk rumah sorang2 (pak mertua ada la), boring gilerrrr la aku.

Time anak2 n hubby tgk wayang, aku apa lg ajak adik aku teman ronda2 seluruh Sunway Carnival la... window shopping.. hobi org pompuan.... Peluang yg ada jangan disia-sia kan...

Aku yakin punya mesti Kak Qis and Yaya duk tutup mata, sbb takut nk tengok.. last2 tertido... Camtu la selalunya setakat kami duk nonton cite2 seram ni..

Masa kat rumah beriya benar nak tengok, bila movie dah stat mula la... sakit jantung la, jantung tak bergerak la... macam2 la budak 2 org ni... takut punya pasal...

Tapi, ape2 pun.... kita turut rasa seronok bila tengok anak2 kita seronok kan...!
Berhabis wang ringgit pun takpe, janji anak2 kita happyyyy....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin