Ahad, Ogos 1

DAH OGOS..!!!

Salam kengkawan...

Hari ni dah masuk bulan Ogos...
Sungguh cepat masa berlalu..
Maka, dah semakin hampir kita dengan Ramadhan.. tak sabar rasanya...
Inilah peluang yg paling baik utk aku mengecilkan sikit body yg dah semakin naik ni..
He he he.. Nak harapkan diet..??? eerrmmm jgn harap la., asyik tak menjadi je..

OGOS... Ni dah bermakna babyboy ku dh nak masuk 5 bulan..
Wah , cepatnya kurasa... Dah nak besar rupanya anak ku ni...

Danish pun dah boleh meniarap... .
Dah pandai gelak2..
Si kakak2 nya lak bukan main gembira lagi..
Di sakatnya baby tu cam nak pecah rumah.. bising giler..

Tapi, apa2pun...
Korang semua lah buah hati ibu ( termasuk ayang le. nnti sedih lak bila lakiku baca)..
Yang ibu sayang selamanya...

MAK N AYAH.. RINDUUUU SGT...
Tapi, hanya AL-FATIHAH je yg mampu mengubati rasa rinduku ini...
Semuanya pergi tanpa aku di sisi mereka... Oh air mata, aku mesti kuat dan tabah...

Bila berakhirnya RAMADHAN , SYAWAL pasti akan menyusul...
Inilah raya ke 3 tanpa mu, MAK.. Tiada lagi ketupat dan tapai pulut kegemaranku.. OH RINDUNYA..
Inilah raya ke 5 tanpa mu AYAH...
Aku dah tak dapat lagi nak memeluk dan mencium tangan mu di pagi raya...

Suasana raya dah jauh berbeza.. Di pagi raya, perasaan sunyi dan sayu pasti menjengah..
Buat adik2ku yg masih bujang, tabahkah hati... kuatkan semangat..
Yang hidup pasti akan pergi jua..Walaupun kita terlalu sayang kn mereka
... Kita yg masih bernyawa ni hidup mesti diteruskan...

AKU SAYANG N RINDU SANGAT KAT KALIAN...
Juki n Edy, aku doakan moga kalian cepat dapat jodoh.. he he..
Buat Ilah (satu2nya adik pompuanku), pandai2 jaga diri..

YA ALLAH YA TUHANKU... Tempatkanlah ibu dan ayahku bersama org2 yg beriman...
AL-FATIHAH...
AMIN...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin