Jumaat, Januari 28

Reunion oh Reunion..!!!

BERKASIH BIAR SATU.. BERSAHABAT BIARLAH SERIBU...

Wah bestnya kalau dapat jumpa balik semua kawan2 yg dah bertahun2 lamanya kita tak jumpa kan..?? Camane la rupa kita semua kan..???

Mesti semuanya dah jauh berubah. Ye lah mana tak nye, last jumpa tahun 1996. Masa tu kita semua masih ber'tittle' bdk sekolah lg, baru nak ambik SPM.. Sekarang masing2 dah bekerjaya.. dah berkeluarga... dah jadi ayah dan ibu...

Wah bestttttt nye kalau aku dapat jumpa korang.. Tapi, sayang sekali kerana aku betul2 tak boleh nk join reunion yg korang anjurkan. uwaaaaaaaaaa... sedihnya...

Nanti, bila korang dh seronok2 tu, jgn le lupa kan aku yg duk kat perantauan ni... hu hu..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin