Selasa, Jun 14

Selamat Diijabkabulkan... Alhamdulillah..

12 Jun 2011...
Akhirnya adik iparku selamat diijabkabulkan dengan buah hati tersayang.. Agak lama jugak la diaorang ni duk bercinta.. Syukur, jodoh diaorang sampai jua ke jinjang pelamin.
Mudah-mudahan diaorang bahagia selamanya sebagai sepasang suami isteri yg sah.
Pesanan dari aku buat korang : " Moga cepat dapat baby, hahaha.."....


 Saat2 yg mampu buat luruh segala isi perut... hanya kaum adam je yg tau.. huhu..


 Amin... akhirnya Hamadan yg bergelar suami orang.. hehe.. Tahniah..

 Inilah biras ku.. kecik molek je orangnye.


Kesian kena tggu kat luar masjid je, biasalah masalah pompuan yg tak dpt dielakkan.. hehe

Hanya tinggal sorang je lg adik beradik belah suamiku yg bujang, yg lain semua dh ada family sendiri..

Adik- beradikku pulak masih ramai lg yg belum kahwin.. 2 orang dah bertunang (juki n eddy), Saer pulak awek pn takde lg.. huhu... Ilah pulak main sorok2, biasa la orang2 muda ni kan... tp, aku dulu pn muda gak..
tak pernah pulak aku main sorok2.. surat cinta (aku selalu dpt surat cinta, org yg bg.. dulu2 la) pn aku baca depan arwah mak aku.. sporting habisssss la... hahaha..

Mak yg best in the world, I MISS U MUM...
AL_FATIHAH utk mak aku...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin