Khamis, April 21

En.Suamiku Suka Sangat..!!

Ha ha ha..
Ingt lagi masa zaman muda2.. Zaman aku baru berkenalan dengan encik suamiku ni..
Rasa cam nak tergelak bila kakak2 nya bagitau aku yg dia minat hindustan. Memang hantu lagu2 hindustan kaw kaw punya.


Tanya je lagu ape, mesti tau punya filem ape.. Yang aku tabik spring kat en. suamiku ni, dia blh cerita lagi kat kita, lagu tu kat mana2, bila lagu2 tu dinyanyikan.. maksudnya lepas scene2 mana... wahhhh hebat betul.

Aku ni bukannya kaki hindustan.. malah bukan jugak kaki yg jenis suka menonton.. TV pn tak berapa minat la nak tengok..Tengok gitu2 je..

Semalam kat ZEE ada cerita AKELE HUM AKELE TUM.. Ni lagu yg dia ajak aku dan anak2 dengar.. he he.. besttttttttttttt gak ..!!! Lama2 aku pn jd peminat hindustan gak la gamaknya.. hik hik..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin