Sabtu, April 16

SEPI DAN TERUS MENYEPI..

Kesian la kat blog aku ni..
Sepi sesepi sepinya...

Sori ye blog, tuan hang busy.. tak sempat nak menjenguk kt sini.

Tambahan pulak line internet tak berapa nak elok la sekarang ni.. jap dia ade jap dia takde..
Darah tinggi jadinye aku.. hu hu gerammmmmmmmmmmm...

Mungkin faktor cuaca kot..
tak kan hari2 suara aku yg duk call TM buat report pasal internet ni..
Silap2 org TM pn dah cam suara aku.. haha tiba2 lak perasan glemer gitu.. hikhik..

FACEBOOK...????
Lagi la teruk skrg ni... LOADINGGGGGGGGGGGG je memanjang..

Pesanan buat customer2 kesayangan aku...
Sori sesgt, seandainya SUE WAHAB terlambat reply mesej ataupun komen2 kalian ye...
Bukan menghilangkan diri,tapi masalah yg bukan sue wahab ciptakan..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin